Här är vad vi vet:De flesta företag ser inte längre samma resultat med Facebookannonsering som innan.De nuvarande trenderna inom marknadsföring kommer sänka många företag, som genererar nya kunder med gamla och omoderna metoder.Sedan finns det en annan grupp personer (ca 2%) som verkligen dominerar. De förstår de senaste förändringarna som innebär en utvecklad annonsering på sociala medier. Grunden till det är att gå

Läs Mer >

Facebookannonsering kräver precis som andra kanaler en tydlig plan eller strategi. Men de flesta hoppar direkt in i Ads manager. Så för att bli bättre på Facebook-annonsering och få en inblick i hur jag arbetar så bjöd Tony Hammarlund in mig till sin Podcast om Digital marknadsföring. Jag har tidigare varit med i avsnitt 16 då vi

Läs Mer >

Har du någonsin satt dig ner för att sätta ihop en “enkel” annons på Facebook… men har haft svårt att veta i vilken ände du skall börja? Du kanske börjar med att leta efter passande annonsbilder, du plöjer igenom webbplatser med gratis stockfoton och en halvtimma senare funderar du på om du kanske borde göra

Läs Mer >

Det är nog inte som du tror…Jag har inte gjort någon ansiktsoperation eller rakat av mig håret, om det var det du hade hoppats på.Jag har ändrat utseende på min webbplats.Visst är det trevligt om designen är snygg, men anledningen till att jag byggde om är något helt annat.Jag var inte tillräckligt tydlig med mitt erbjudande. Det

Läs Mer >

Vi som jobbar med digital marknadsföring är INTE “normala”.De flesta i resten av världen lever INTE “online” som vi gör. Vi tar våra e-handelsköp och videomöten för givet. Men miljoner människor utför INTE majoriteten av sin shopping online.För bara några veckor sedan hade de flesta ingen aning om vad ett “webbseminarium” är eller hur man

Läs Mer >