Låt oss vrida tillbaka klockan … För ungefär 4 år sedan hade jag ett stort problem med att få en av mina coachingkunders e-handel att växa (japp, jag coachade även lite på den tiden). Utan att gå in i alla detaljer – vi kunde i princip inte få det att växa över 100 000 kr per

Läs Mer >

De flesta tror att e-post marknadsföring innebär väldigt mycket arbete. Om dina fingrar vanligtvis är limmade på tangenterna hela dagarna för att någon “content marketing expert” har sagt att du skall skapa ändlöst med nytt innehåll på sociala medier, “prospektera” på Linkedin eller ringa “kalla samtal” i hopp om att få lite trafik. Då känner du

Läs Mer >

Hej Jonas här, God fortsättning! I årets första email från mig kommer jag att tipsa om hur vi snabbt och konkret kan få fokus och blir redo för 2021. Varför? Jo, så du kan ‘krossa’ detta år resultatmässigt (om det är det du vill)! Det finns såklart massor av andra viktiga områden än företagande (men det

Läs Mer >

Hej Jonas här, Här är 2 sätt för att öka försäljningen online: Öka konverteringen på webbplatsen (%) (SVÅRT) Öka ditt genomsnittliga ordervärde (kr) (ENKELT) Föreställ dig följande. Ditt genomsnittliga ordervärde är 500 kr och du betalar ca 250 kr i annonskostnad till Facebook eller Google för att få en ny kund. Inte så jättekul. Men vad skulle hända om vi med lite smarta

Läs Mer >

Lilian har fått igång sin egen “Lead Machine”.Vad innebär det?För Lilian innebär det att hon får trafik till sina erbjudanden för 0,80 kr och att över 50% av dessa även fyller i sin e-postadress med hennes quiz.STARTA VIDEO NEDAN: Kostnaden för en ny prenumerant på hennes nyhetsbrev är 1,56 kr! Nu kan hon välja själv

Läs Mer >