”Lat småbarnspappa som knappt kan använda en dator avslöjar unik skrivmetod som ger dig dubbelt så bra resultat på dina onlineannonser”

Han påstår att du är bara 5 enkla steg är ifrån att få 15%, 20%, 30% eller ännu högre intäkter från dina mailkampanjer, landningssidor eller din hemsida.

Presenteras av Jonas Carlström,
som även medverkar på:

...eller få dubbelt så bra resultat från din annonsering på Facebook, Google, Instagram och all annan annonsering

Dessutom garanterar han att metoden fungerar eller så får du den HELT GRATIS

Bästa företagare och marknadsförare,


Min första tanke när jag hörde talas om det här var, ”Skitsnack!


Men när jag tittade på företagen som använt de här 5 enkla stegen: IKEA, Nordea, Fjällräven, ComHem, Statoil, City Gross, Försvarsmakten och många andra, så blev jag nyfiken. Ge mig fem minuter så ska jag berätta om en lat värmlänning som har upptäckt 5 enkla steg som kan fördubbla resultatet på alla dina annonser, säljbrev, landningssidor, e-postutskick, etc – 100 % garanterat.



Det var så här det började...

Nyligen satt jag hemma i soffan och filosoferade över hur mycket mitt liv förändrats under de senaste åren.


Jag smuttade på ett glas whiskey när jag kom att tänka på en frustrerande situation som jag befann mig i under mars 2010. 


Jag var riktigt frustrerad över att få ihop texten till ett projekt som strulade. Hur mycket jag än vände och vred på texten så blev den inte riktigt bra och det märktes på försäljningen.


Få köpte produkten. Och det kändes oerhört frustrerande eftersom produkten var bra. Till slut tröttnade jag på att försöka skriva själv och började leta efter någon som kunde hjälpa mig. Det var inte lätt. Många säger att de kan skriva säljande. Men få kan leverera vad de lovar.


Efter dagar av sökande på Internet kändes det lönlöst. Var det så att jag helt enkelt aldrig skulle hitta någon som kunde hjälpa mig?


När det kändes som mest hopplöst hände det en konstig grej. En gammal kollega mejlade mig och sa, ”Hörde att du letade efter någon som kan hjälpa dig med dina texter.

Kolla in den här killen”. Han hade bifogat en länk i mailet.


Naturligtvis var jag skeptisk när jag klickade på länken. Men min skepsis förvandlades snart till beundran. Den här killen kunde verkligen skriva! Hans texter var inte bara intressanta att läsa, de var även roliga, lätta att förstå och övertygande. Med andra ord:


"Han kunde skriva säljande!"


Men kunde jag verkligen kontakta honom? Han kändes ju som en ”guru” inom sitt område.


Det kändes lite pinsamt att visa honom mina texter som inte funkade så bra som jag ville. Men jag tog mig mod och skrev ett mejl till honom. Några dagar sedan fick jag svaret att han inte kunde tänka sig att skriva texterna åt mig men att han kunde ge mig feedback (läs svidande kritik) på mina texter.


Jag mejlade tillbaka och frågade hur mycket det skulle kosta. När jag fick svaret höll jag på att sätta kaffet i halsen. Han skulle ha 10 500 kr plus moms för att ge kritik på min text. Men vid det här laget var jag i desperat behov av att få texten till just den här produkten att fungera, så jag chansade och sa ja.


En av Sveriges bästa copywriters

Personen jag pratar om är Krister Maxe, en av Sveriges bästa copywriters inom direktmarknadsföring. Han skriver annonser, säljbrev, e-postkampanjer, radioreklam, webbsidor, DM- och Internetkampanjer för många av Sveriges mest framgångsrika företag.


Han har till bl.a. skapat framgångsrika kampanjer för: 

 

IKEA, Svenska Spel, Statoil, Kodak, SAS, Veckans Affärer, Glocalnet, ICA Express, SWEDMA (Swedish Direct Marketing Association), Naturapoteket, Ordning & Reda, Dormy Golf (Europas största golfvaruhus), Böckernas Klubb, Audio-Video, Gripsholms Värdshus, TNT, Svenskt Militärhistoriskt Bibliotek, Företagarna, SPSS, Svensk Mjölk, ÅF, Nymans Ur 1851, BlueStep, Stora Familjebokklubben, Hyresgästföreningen, Nordea, ACE Försäkringar, Fjällräven, Symantec, AGA, ComHem, Renault,  ApoEx, City Gross, Försvarsmakten och många andra.

Krister Maxe, Författare & Copywriter

Krister har även skrivit för den amerikanska marknaden. Han skrev till exempel åt Joe Vitale som du kanske har sett i filmen ”The Secret”. Krister skrev bland annat Joe´s webbplats för boken ”The Attractor Factor” som hamnade på förstaplatsen på bästsäljarlistan hos Barnes & Noble (boken puttade ner Harry Potter till andra platsen).

Dessutom kom boken tvåa på bästsäljarlistan hos Amazon. Krister har även skrivit fem böcker om marknadsföring och tidsplanering (en av böckerna kan du få av mig idag om du läser vidare).

"Krister sågade det jag skrivit, men sedan...

Hursomhelst, efter cirka två veckor fick jag tillbaka texten jag hade skrivit. Krister hade i princip sågat det mesta av vad jag hade skrivit. Men han hade gett mig tips, råd och strategier för att jag skulle få texten att fungera för produkten det handlade om.


Hans råd var att jag skulle skriva om texten efter hans rekommendationer och att han skulle titta på den igen när allt var klart. Ett av hans tips var, ”Skriv precis som du skulle skriva ett enkelt mail till en kompis”. Vi mejlade texten fram och tillbaka några gånger innan jag testade den.


Hur gick det då? Bra fråga!

De 10 500 kronorna som jag betalade Krister fick jag tillbaka på 24 timmar! Och efter några veckor sålde produkten sexsiffrigt! En ganska bra investering, eller hur?

Jobba mindre - tjäna mer

Nu har jag anlitat Krister för att få kritik på två av mina andra webbprojekt och fick lika bra resultat med dem! Att använda Krister för att få ordning på mina säljtexter är en av mina absoluta största hemligheter. Vet du varför?


Det här har jag aldrig berättat för någon tidigare men jag jobbar inte på onsdagar längre. Jag jobbar bara fyra dagar varje vecka. Naturligtvis är det inte bara Kristers förtjänst, men en viss del är det.


Skulle du betala 10 500 kr för lite feedback om du sedan sålde sexsiffrigt av produkten? Visst skulle du det. Men här är problemet. Krister ger inte feedback längre. Och jag får nästan varje vecka frågor från kunder och prenumeranter om hur de kan få sina texter mer säljande.


Nöten jag försökt knäcka är hur jag på bästa sätt skulle få fler att nå samma resultat som jag utan att behöva betala 10 500 kr för feedback. För 10 säljtexter skulle det bli 105 000 kr och det är inte direkt vad de flesta har råd med till en början.

Jag tjatade i nästan ett år! 

Efter nästan ett år av tjat, tjat, tjat så fick jag Krister att gå med på att avslöja alla sina formler och hemligheter. Precis samma metod som han själv använder när han skriver för sina kunder. 


Med Kristers skrivmetod kan du också fördubbla dina intäkter samtidigt som du spenderar minst 50 % mindre tid på att skriva ditt marknadsföringsmaterial.


Och JA den här skrivmetoden fungerar oavsett var du annonserar; Google Adwords, Facebook, e-postutskick, direktreklam, annonser, artiklar och alla andra medier som du kan tänka dig.


Nu är det din tur att också kunna...

  • Skriva vassa, övertygande texter som du vet ger dig bättre resultat än någonting du skrivit tidigare – det är systemet fungerar även om du avskyr att skriva!
  • Skapa oemotståndliga rubriker, inledningar, brödtext, avslut och erbjudanden än någonsin tidigare och få fler kunder snabbare och lättare.
  • Spruta ur dig nyhetsbrev och e-postkampanjer som drar in mycket mer pengar än tidigare varje gång du klickar ”Skicka” till din e-postlista.
  • star-o
    Producera en konstant ström av vinnare på webben och med annonser, direktreklam och all annan marknadsföring som gör dig (eller dina klienter) rikare varje månad.
  • star-o
    Skriva bättre, snabbare och med mer självförtroende. Missa aldrig någon deadline bara för att någon du anlitat för att skriva är slö och inte kan hålla tider.
  • star-o
    Skriva förträffliga säljbrev, vykort, annonser, banners, autoresponders, välkomstbrev, webbsidor, broschyrer, foldrar, pressmeddelanden, produktbeskrivningar och allt annat marknadsföringsmaterial som du behöver.
  • star-o
    Jobba mindre – tjäna mer! Med det här systemet vet du hela tiden vad du ska fokusera på och hur du ska skriva. Dessutom behöver du inte vara bra på att skriva.

"Jag trodde att Copysystemet bara skulle innehålla självklarheter”


?Så fel jag hade! Kursen innehåller en hel del klara fakta på vad som fungerar och inte. Materialet presenteras rakt på sak och utan krusiduller. Kursen är enkel att följa och du får omedelbart reda på vad som är viktigt och vad du ska göra för att skriva säljande. Vad jag gillar bäst är att det inte snålas med materialet. Man får både flera bonusmoduler och andra bonusprodukter vilket jag gillar. Suger i mig allt som en svamp!


Peter Sandorf

5 enkla steg som ger dig bättre resultat än allt annat du provat

De flesta krånglar till det när de ska skriva säljande. Gör tvärtom istället. Håll allting så enkelt som möjligt. Kristers metod innehåller bara 5 steg. Följ de stegen så skriver du säljande nästan automatiskt. Här är en smygtitt på de fem stegen i Copysystemet 2.0:

Modul 1: Därför ska du bli en säljdetektiv

För att lyckas skriva texter så att folk vill köpa behöver du information. Rätt information om kunderna. Rätt information om din produkt eller tjänst. Och rätt information om dina konkurrenter. I den här modulen får du hjälp att hitta all info du behöver så att du snabbt kan skriva så att folk vill köpa. 

Här är en smygtitt på vad du kommer att lära dig:

  • Hur du skaffar starkare argument, fördelar, rubriker, erbjudanden och avslutstekniker än dina konkurrenter, så att dina kunder väljer att handla av dig.

  • 3-stegsformeln som hjälper dig skriva övertygande och säljande

  • 13 frågor och saker du kan göra för att ta reda på vad dina kunder vill ha
  • Vad du ska göra när du har samlat ihop allt material (för att snabba på skrivandet)

  • Den här modellen gör det enkelt att beskriva din målgrupp, vilket i sin tur gör det lätt för dig  att skriva till dina kunder, lika lätt som att skriva ett mail till en kompis. 

  • Tre meningar som du alltid ska ha framför dig när du skriver (så att du slipper göra misstag).

  • Därför du ska sätta ett "namn" på din kund. Det här är en enkel hemlighet som får kunderna att tycka om dig, vilket gör det lättare att sälja.

  •  24 frågor du ska besvara som gör att texten praktiskt taget skriver sig själv

  • Hur du kan återanvända saker som du redan skrivit (och få ihop texten snabbare)

  • Hur du kan använda konkurrenternas marknadsmaterial i din egen marknadsföring (en genväg som ger dig fler idéer när du känner dig lat eller har kört fast i dina texter).

  • Hur du tar hjälp av gnällbrev från kunder. Överraskande insikter som hjälper dig att sälja mer.

  • Fyra listor som förenklar ditt skrivande och gör dina texter mer övertygande så att fler köper

  • Avslöjat: Vad folk egentligen köper. Vet du vad dina kunder vill ha? Det är livsfarligt att gissa så gå igenom detta avsnitt med ett förstoringsglas så pekar säljkurvan uppåt på nolltid.

  • 14 invändningar dina kunder kan ha – så här besvarar du dem, vilket ökar försäljningen

  •  Vad säger dina konkurrenter om sina produkter och tjänster? Här är 8 saker du ska titta efter så att du kan beskriva dina produkter och tjänster bättre och mer övertygande.

  • Organisera din information på det här sättet så att det blir lätt att skriva.

  • Frågan kunden ställer sig varje gång hon fingrar på plånboken och hur du besvarar den så att   hon plockar fram kontokortet och  köper.

  •  7 frågor som hjälper dig att beskriva fördelarna med dina produkter. Om du inte kan förklara fördelarna med dina produkter så är det få som köper. Men de här frågorna gör det lätt att beskriva dina produkter och tjänster så att kunderna säger, ”Ja, det är precis det jag vill ha!”

  • En smart lista som ökar din trovärdighet. Du måste få kunderna att tro på vad du säger annars blir kunderna skeptiska. Och skeptiska kunder köper inte.

  •  Hur du använder referenser i din marknadsföring. En sak som påverkar och övertygar kunder mest är vad andra kunder säger om dina produkter och tjänster. Men hur ska du använda referenser? Och var ska du använda dem? Här får du svaren!

  • Hur du får kunderna att ge dig referenser om du inte har några

Modul 2: Hur du skapar oemotståndliga erbjudanden

I den här modulen får du en lista och massvis med tips på olika saker du kan göra för att få ditt erbjudande så attraktivt som möjligt. Gå alltid igenom den här delen innan du sätter dig ner för att börja skriva så blir både ditt erbjudande och din text mer säljande och övertygande.

Här är en smygtitt på vad du kommer att lära dig:

  • 7 vanliga skäl till att dina kunder inte köper (hur många vet du om?)

  • 32 tips på hur du skapar bra erbjudanden

  • Är det en bra idé att erbjuda en pengarna-tillbaka-garanti?

  • Kanske den smartaste prisstrategin som finns

  • 7 saker som (oftast) ingår i ett erbjudande
  • Gör så här så får du kunderna att ge dig en referens samtidigt som de köper dina produkter

  • Borde du erbjuda kunderna att prova gratis?

  • Vad du behöver veta om snabbhetspremier

  • Varför du ska tidsbegränsa ditt erbjudande och hur länge

  • 7 olika typer av rabatter du kan erbjuda (fast inte alltid)

  • Ett erbjudande som får kunderna att köpa mer än en produkt

  • Och mycket, mycket mer!

Modul 3: Hur du får bättre idéer och argument till dina texter

För att skriva säljande och övertygande behöver du en bra idé och bra argument. Men hur släpper du loss idéerna och får dem att komma nästan automatiskt? Hur hittar du bra argument?


Detta och mycket annat lär du dig i modul 3:

  • Varifrån kommer idéerna? Överraskande svar!

  • Du har fler smarta idéer än du tror

  • 11 tips som får idéerna att flöda

  • Hur du får en superidé på 12 minuter

  • Fyra frågor som får fart på idéerna så att du hittar lönsamma argument

  • De bästa idéerna kanske du har i ditt eget huvud

  • Prata med de här personerna så får du fler idéer

  • Ställ rätt frågor för att släppa lös dina idéer

  • Läs det här så får du ännu fler idéer

  • Hur du ska tänka när du letar efter idéer

  • Överraskande insikt: Du kanske redan har skrivit halva texten

  • Varför du ska skriva från hjärtat och vad som menas med det

  • En fråga du alltid ska ställa när du jobbar med idéer och var du ska lägga svaret.

  • En övning du kan göra för att få idéerna att spruta

  • Hur du får säljande idéer nästa gång du går på toaletten

  • Kan damtidningar ge dig idéer som ger dig intäkter?
     
  • Hur du låter kunder och andra ge dig idéer
     
  • 14 frågorna som ger dig fler idéer

  • Hur du använder checklistor om du fastnar och det inte dyker upp några idéer

Modul 4: Hur du skriver säljande och övertygande

Nu när du har gjort ditt detektivarbete, organiserat ditt material och arbetat fram någon typ av idé så är det dags att börja skriva. Här får du alla skrivtips du någonsin behöver för att skriva säljande och övertygande. Med de här tipsen blir det dessutom lätt och kul att skriva.

Låt oss kika på innehållet:

  • Fyra steg som hjälper dig att hitta rätt information att locka med i rubriken (så att dina kunder inte kastar ditt material i sopsäcken)

  • Hur du skriver säljande steg för steg – vi går igenom alla steg så att det blir lätt för dig att skriva så att dina kunder vill köpa (nu!)

  • Hur du skriver lockande rubriker

  • 7 enkla sätt att skriva rubriker som lockar kunden att läsa vidare

  • Dina mellanrubriker: 3 enkla steg för dig som vill få dina kunder att läsa allt du skrivit

  • Du har bara två sekunder på dig att övertyga kunden att läsa mer än rubriken.

  •  Två inledningar (med exempel) som nästan aldrig misslyckas.
    Hur du skriver brödtext som är säljande och lättläst

  • 3 sakerna som du ska fokusera på i brödtexten

  • Hur du ber kunden att beställa (tre tips som gör det enkelt)

  • Hur du presenterar dina produkters fördelar eller lösningar på problem med sexiga punktlistor i två enkla steg

  • 40 mallar du kan använda för att skriva din punktlista snabbt

  • Två exempel på framgångsrika punktlistor

  •  Hur du ska presentera ditt pris så att det känns som ett klipp för kunden

  • Hur du ber kunden att beställa eller ta nästa steg – 5 tips som gör det lätt

  • 9 tips för att skriva bättre rubriker och mellanrubriker

  • 15 tips på vad du ska säga i dina säljtexter

  • Vilka delar läsaren kommer ihåg i en text (se till att de är bra!)

  • Tips på om du ska skriva lång eller kort text

  • Hur du ska formulera ditt erbjudande så att det blir så attraktivt som möjligt

  • Var du ska lägga in ditt erbjudande i texten plus hur många gånger du ska nämna erbjudandet. Ledtråd: Du ska nämna erbjudandet MINST tre gånger.

  • 15 tips på vad du ska säga i dina säljtexter
     
  • Vilka delar läsaren kommer ihåg i en text (se till att de är bra!)?

  • Tips på om du ska skriva lång eller kort text?

  • Hur du ska formulera ditt erbjudande så att det blir så attraktivt som möjligt?

  • Var du ska lägga in ditt erbjudande i texten plus hur många gånger du ska nämna erbjudandet. Ledtråd: Du ska nämna erbjudandet MINST tre gånger.

  • 15 skrivtips som får dina kunder att gilla dina texter och köpa det du erbjuder?

  • 28 viktiga tips att tänka på när det gäller garantier, kundintyg och andra viktiga delar

  • Ställ de här 7 frågorna så blir dina texter mer säljande

Modul 5: Testa och förbättra dina texter så att du alltid får maximal respons

När du har skrivit ditt första utkast är det en bra idé att låta texten vila en stund. Sedan är det dags att redigera det du skrivit, sedan testa texten innan du skickar ut den och efter att du fått feedback så är det dags att göra förbättringar.

Här är en liten del av vad du får lära dig i modul 5:


  • Checklistan som hjälper dig att undvika onödiga misstag

  • 8 frågor du alltid ska ställa innan du lanserar texten

  • 5-sekunderstestet som avgör din text kommer att sälja eller floppa

  • Sex sätt att testa om din text funkar helt gratis

  • Vad du ska kapa från din text omedelbart (annars tröttnar folk och slutar läsa direkt)

  • Vad du ska börja ändra om texten inte är bra (ledtråd: det är inte brödtexten)

  • Därför du ska fokusera på allt negativt i texten (för att resultatet ska bli positivt)

  • VARNING: Har du gjort det här misstaget måste du skriva om hela texten

  • ”Du och vi-testet” och hur du använder det

  • Varför du alltid ska ha en röd och en grön penna när du går igenom dina texter

  • Och mycket annat!

Sex smarta anledningar för att lära dig Copysystemet 2.0 idag 

Copysystemet är utvecklat för att du snabbt och så enkelt som möjligt ska lära dig att skriva säljande och övertygande. Men det är inte allt. Dessutom blir det roligare att jobba.

Smart anledning #1

För det första är du alltid underlägsen dina konkurrenter när du inte kan få bra resultat på din marknadsföring. Men om du kan skriva säljande och övertygande får du ett nästan orättvist övertag. Du skaffar lättare nya kunder. Dina befintliga kunder köper mer. Dessutom kan du jobba mindre eftersom ditt marknadsföringsmaterial gör jobbet åt dig.

Smart anledning #2

Vad du säger är ryggraden i alla projekt oavsett vilken typ av kampanj det handlar om. Varje säljbrev, e-post, annons, artikel, DM-kampanj, broschyr, flyer, all info du skickar ut för att sälja kräver en bra text. En dålig text kan förstöra all försäljning. Därför måste allt du skriver vara säljande och övertygande.

Smart anledning #3

Anlitar du någon att skriva åt dig och dem inte vet vad som behöver vara med i dina texter, så akta dig. Du är lika sårbar som ett sovande lamm med en flock vargar i närheten. Du kommer att bli utnyttjad av frilansare som tar stora summa pengar av dig för sina tjänster och jobbar så lite som möjligt för att fullfölja sina åtaganden.

Smart anledning #4

Du kommer aldrig förstå varför ditt marknadsföringsmaterial fungerar eller misslyckas. Och då kommer större delen av dina marknadsföringsaktiviteter bli pinsamma magplask. Då är du som en slagskämpe på gatan som försöker vinna genom att blunda och vifta med armarna mot sin motståndare och hoppas på träff. Det är inget bra läge.

Smart anledning #5

Det är kul att få hög respons! Och naturligtvis bra för kassaflödet.  För flera år sedan gjorde Krister en intern kampanj för ett företag och vi fick över 4 000 svar på fax. Till slut tröttnade receptionisten som satt vid faxen (som gick varm i tre dagar). Hon sade: ”Hoppas inte Krister gör nästa kampanj för jag orkar varken höra eller se faxen spotta ur sig mer papper nu”.

Smart anledning #6

Du kan använda dina nya kunskaper till mycket mer än till bara skrivet material. All marknadsföring och försäljning blir mycket lättare. Till exempel kan du använda principerna när du gör personliga presentationer. Eller om du säljer på telefon. Du blir helt enkelt mer övertygande i alla situationer i livet.

När du startar programmet idag får du ALLA dessa bonusprodukter på köpet

Bara dessa populära specialrapporter är värt mer än pristet på hela produktpaket. 

Här är allt du får när du investerar i programmet idag: 

Modul 1 : Därför ska du bli en säljdetektiv

Modul 2 : Hur du skapar oemotståndliga erbjudanden

Modul 3 : Hur du får bättre idéer för dina texter

Modul 4 : Bättre idéer och argument till dina texter

Modul 5 : Testa & förbättra texterna för bästa respons

Bonus : Hur du skriver knockoutrubriker

Bonus : Hur du bevisar det du säger är sant

Bonus : Effektiva ämnesrader för dina email

Bonus : Hur du motiverar dina kunder

Bonus : Skriv snabbare & bättre med säljbrevsformler

Bonus : Hur du använder garantier

Bonus : 33 tips för att skriva så folk vill köpa

Värde  795 kr

Värde  795 kr

Värde  795 kr

Värde  795 kr

Värde  795 kr

Värde  495 kr

Värde  495 kr

Värde  495 kr

Värde  495 kr

Värde  495 kr

Värde  495 kr

Värde  495 kr

100% pengarna tillbaka garanti

i 30 dagar!

Jajamensan, du riskerar ingenting på att investera i Copysystemet idag. Gå igenom de fem modulerna, läs, lyssna och titta på alla de olika bonusarna i lugn och ro. Dra nytta av alla modeller, genvägar, tips, tricks, hemligheter och andra verktyg som du får.


Börja använda Copysystemet i ditt företag eller med dina kunder så kommer du snabbt upptäcka att din investering kommer att betala sig snabbt. Bli inte förvånad om du fördubblar dina intäkter på din nästa kampanj.

Men bäst av allt:
Om du inte är 100 % nöjd under de närmaste 30 dagarna så är det bara att du kontaktar oss så får du alla pengarna tillbaka, utan frågor eller krångel. Det här betyder i princip att du får allt på ett silverfat helt gratis om du vill.

Passa därför på att bli medlem idag. Som jag redan sagt ska du vara supernöjd med dina resultat eller så får 100 % av din investering tillbaka. Och du behöver inte svara på några frågor om varför du vill ha pengarna tillbaka.

SPECIALERBJUDANDE:
Just nu över 45% rabatt!

Priset på Copysystemet var 4 500 kr (exkl. moms). Men det behöver du inte betala om du är en av de 30 första som beställer.


Ditt pris, om du är snabb, och om du är en av de 30 första som beställer är endast 2 500 kr (ex.moms).


Varför så generös rabatt?


Enkelt svar. Du får specialerbjudandet eftersom vi vill att du enkelt ska kunna uppleva den största förändringen i din marknadsöring som du någonsin kommer att uppleva. Låt oss fira tillsammans. Dra nytta av ditt specialerbjudande redan idag!


Lyssna;
 

Om 30 dagar är du ingenting annat än en månad äldre, eller så är du på väg mot en finansiellt säkrare situation än vad du är idag. Bestäm själv. Du har ingenting att oroa dig för eftersom du är skyddad av vår 365-dagars-alla-pengarna-tillbaka-garanti.


Beställ därför Copysystemet redan idag. Klicka på länken nedan och fyll i dina uppgifter. Vi tar hand om resten. Inom 10 minuter har du fått inloggningen till Copysystemet och kan börja skapa annonser som kan fördubbla dina intäkter. Tack för din uppmärksamhet. 


Jag ser fram emot att hälsa dig välkommen till Copysystemet 2.0.


Glada hälsningar

Jonas Carlström

PS. Kom ihåg: Du kan fördubbla dina intäkter online om du vet hur du ska skriva om dina produkter och tjänster. Och det är precis det du lär dig i Copysystemet 2.0. Beställ därför redan idag så att du inte missar specialerbjudandet (du sparar 2000 kr).

 Krister Bundy

Florama

”Handfasta råd om hur du får nya kunder”
Det här är en lysande kurs, trots att den är ganska jobbig att gå igenom. Att skriva säljande är inget som du lär dig på en handvändning. Det tar sin lilla tid. Kursen är bra upplagd och mycket lärorik. 

Tempot är lugnt och du kan ta kursen i din egen takt, vilket både är en fördel och en nackdel. En fördel om du är fokuserad och verkligen vill lära dig att skriva bättre. En nackdel om du är lite lat. Men du får handfasta råd om hur du ska använda språket för att få nya kunder och locka fler besökare till din hemsida.

Har du några fler frågor om kursen? Kontakta mig här så hjälper jag gärna till.

Copyright 2018 - All rights reserved - JonasCarlstrom.se | Personskydd | Kontakt | Facebook Disclaimer