De flesta jag kommer i kontakt med som har frågor om Google Adwords har en fråga som ständigt återkommer.
“De flesta sökord är så dyra, hur kan jag få lägre kostnad per klick?”
En väg att gå är att få ett bättre kvalitetsresultat dvs. att se till att sökordet är relevant med annonsen och landningssidan. Men det finns även andra sätt att sänka sin kostnad per klick.
Det är precis det jag kommer att avslöja i videon på denna sidan.
En anledning till att kostnaden per klick stiger är för att nästan alla annonsörer använder samma metod för att välja sökord.
De använder Googles Sökordsverktyg!
Google sökverktyg är kanon. Men vad händer när alla använder samma verktyg?
De flesta hittar samma sökord.
Men vad skulle hända om du hittade sökord som
de andra inte hittar med Googles sökverktyg?
Här är några andra verktyg som de flesta inte känner till:
SEMrush
Spyfu
Ispionage
KeywordSpy
Similarweb
Vill du lära dig mer om Google Adwords?
>> Klicka här för att gå vidare