Vi hör det nästan varje dag och vi har hört det tusentals gånger …
Att försöka skriva mer säljande är en sak som alla företagare och e-handlare i hemlighet älskar att hata (eller kanske inte i hemlighet …)
Kolla här:
Alla har samma problem med att skriva säljande texter och erbjudanden:
1. De tar för lång tid
2. Det suger för mycket energi
3. Det skapar för mycket frustration
… och värst av allt, ibland funkar texterna inte alls!
Lugn, vi har goda nyheter till dig.
Det finns ett enklare sätt.
Tänk dig att du äger en fusklapp som du kan smyga fram varje gång du ska skapa marknadsförings eller försäljningsmaterial.
En fusklapp som avslöjar hemligheter som ger dig fler kunder, som får dina befintliga kunder att köpa mer, oftare och som ger dig ett behagligt övertag mot dina konkurrenter.
Intresserad?
Anmäl dig i så fall till webbinariet (det är gratis!) “Konsten att skriva så att folk handlar – sikta på hjärtat så öppnas plånboken”.
Datum: Torsdagen den 1:a Mars
Tid: 19.00
Krister kommer att dela med sig av de viktigaste hemligheterna som han använt för företag som:
IKEA, Svenska Spel, Statoil, Kodak, SAS, Veckans Affärer, ICA, SWEDMA, Dormy Golf, Företagarna, Fjällräven, LIFE, Nordea och många andra, både små och stora företag.
Här är en liten smygtitt på vad du kommer att lära dig på webbinaret:
** Detektivarbete:
** 3 ringsignaler dina läsare måste höra för att köpa det du erbjuder
** Hur du hittar säljkroken i ditt budskap
** 4 skäl till att kunderna inte köper
** Köptriggers: Saker du ska trycka på för att få dina kunder att köpa nu
** Två hemligheter de flesta missar, vilket sänker försäljningen
** 5 exempel på hur du ska be kunden köpa utan att du låter som en dammsugarförsäljare
Och mycket mer!
Webinariet är gratis och antalet deltagare är begränsat till 150 personer.
Anmäl dig därför direkt här:
REGISTRERING WEBBSEMINARIUM – Krister Maxe (i samarbete med mig :-))
På cirka en timme får du hemligheter som du kan använda på en gång för att öka din försäljning.
Logga in på webbseminariet några minuter innan – det är först till kvarn (endast 150 platser!)
Det kan vara enkelt att skriva säljande och mer övertygande.