Som du säkert vet så är det dina säljtexter och säljbrev som omvandlar (konverterar) dina besökare till nya kunder och inkomster.
Vad händer om dina säljtexter & säljbrev suger?
Inte mycket. Nada. Inga pengar på kontot.
Jag har tidigare talat om att lägga 90% av din tid på trafik och konvertering.
Jag brukar prata väldigt mycket om trafik eftersom utan trafik till dina sidor så spelar det ingen roll om sidan konverterar 100% av dina besökare till nya kunder.
Men å andra sidan har du trafik till dina sidor så kan du lära dig hur du konverterar 3 % av dina besökare (din trafik) till nya kunder istället för 1 % – då har du ökat din försäljning med tre gånger!
Med samma trafik.
Det är så du tjänar pengar på Internet.
Kan du öka trafiken så får det ännu större effekt osv.
Så vad är då konvertering i huvudsak?
För mig så handlar det nästan till 100% om Copywriting.
“Copywriting är konsten att kunna förmedla fördelarna med dina produkter och tjänster på ett träffsäkert sätt som får personen i fråga att vilja handla av egen vilja.”
Förmågan att kunna skriva vinnande annonser, säljtexter och säljbrev är en av de absolut största tillgångar du kan ha som företagare och marknadsförare.
Inget förvandlar vanliga ’surfare’ till hungriga köpare – som bra copywriting.
Det är därför jag nu med stor glädje kan erbjuda dig som läser detta följande:
Du kommer idag att få gratis tillgång till en specialrapport skriven en av Sveriges absolut bästa copywriters.
I rapporten avslöjar han “9 Hemligheter – som förvandlar dina säljtexter till inkomster” som du skall tänka på när du skriver någon typ av marknadsföringsmaterial.
Vad sägs om:
Hemlighet 1:
Två misstag de flesta gör med sitt marknadsföringsmaterial.
Hemlighet 2:
Varför det inte är tillräckligt att bara ge ett bra erbjudande.
Hemlighet 3:
Ett enkelt men överraskande kraftfullt sätt att få fler att tro på vad du säger i din marknadsföring.
Hemlighet 4:
Kanske det enklaste skrivtipset som någonsin har upptäckts.
Hemlighet 5:
Varför dina kunder inte plockar fram plånboken om du fokuserar på fel saker i texten.
Hemlighet 6:
Hur du fångar och behåller dina kunders uppmärksamhet
Hemlighet 7:
Marknadsföringsexperternas största hemlighet
Hemlighet 8:
Hur du får dina kunder att köpa nu
Hemlighet 9:
Det värsta misstaget du kan göra i din marknadsföring
Efter att du har läst denna specialrapport så kommer du också kunna se hur dina annonser, email, säljtexter mm kan bli dina personliga ”säljare” som jobbar effektivt åt dig dygnet runt.
Vi hörs
Jonas